Guess who's back!

Ne, nu kan jag inte hålla mig borta längre! I'm back.. Har hänt så himla mycket sen jag skrev här sist. Har börjat gymnasiet, träffat en massa nya underbara vänner, pluggat ihjäl mig och träffat världens underbaraste pojkvän. Massa annat har självklart också hänt, men ingenting som är viktigt att nämna här. Ska renovera bloggen når jag får tid också - kanske kommer radera gamla inlägg, men ska åtminstone göra ny design.

Hur som helst, får se hur mycket jag kommer skriva här men ska iallafall försöka komma igång med bloggandet nu direkt. Och det firar jag med Akon! Länge sen? Ja! Månader sen jag lyssnade på Akon faktiskt.

Aventura ft. Wisin Y Yandel & Akon - All up 2 you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin