Ensegdag

Idag är en seg dag. Det känner jag på mig att det kommer bli. Först sov jag lite väl för länge. Sen var farfar här och vi bestämde att jag ska till han och städa vid två. o-r-k-a-r i-n-t-e. Sen ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Men det löser sig.

Igår var jag helt slut efter idrotten för vi hade orientering och jag har varit superförkyld, är fortfarande lite förkyld, så jag kunde knappt springa. Och så gjorde jag fel. Inte kul att orientera igår. Och inte belv det bättre heller när jag såg Mcdonalds på långt håll. Gissa om jag vart sugen på cola och bigmac.. Hursomhelst, när jag kom hem blev det snabbt in i duscen, städa lite och sen tagga ner och sen kom Daniel och var hos mig hela kvällen. Mys ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin