Lil' Digger

Igentligen borde jag plugga nu, skriva teknik-uppsats och svenska-uppsats. Men jag orkar inte, så det blir bloggen istället. Igår då, på förmiddan hade jag tråkigt, för jag och mamma skulle åkt till Linköping för att köpa skor till mig, men hon blev sjuk så det blev inget. Men jag kikade lite i skåpet i badrummet, och hittade en burk med hårfärg. Så jag förgade håret lite spontant sådära. Ljusa slingor, det blev skitsnyggt! Dom skulle blivit blonda men dom vart mer ljusbruna/kopparfärgade. Inte orange. Sådeså. Sen åkte jag till Mantorp och såg på film med Luppan och Elvira, sen var vi ute ett tag. Som vanligt då.

Höhö och imorn är det studiedag. Fy fan vad skönt!

På grund av skit-blogg.se-som-dampar-jämt kan jag inte ladda upp nån bild..


Kommentarer
Postat av: Madicken -- Foto

Fin header :D

2009-05-10 @ 18:55:15
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin