Never think

Hej. jag har ingen inspiration, därför har jag ingenting att skriva om. Har inte haft på hela veckan. Men nu är det lördag och snart är det en ny vecka. skönt. För den här veckan har varit dålig, Skitvecka helt enkelt. Trots att jag har umgåtts med världens bästa vänner.

Måndag - Skolan, ont i magen, sen hem till Josefine.
Tisdag - Studiedagggggg
Onsdag - Skolan, ridning
Torsdag - Skolan, tandläkarn, stan med manda
Fredag - skolan

Och idag var jag i linköping med Madde och Linda. Vi köte tyg till våra klänningar som Linda ska göra, min ska vara marinblå med vinröda detaljer. Skitsnyggt. Jag köpte också tygskor, solglajjor och en sjal. Vädret var helt underbart på förmiddan. Jag invigde min nya lilla axelbandsväska och hade på mig ballerinaskor och skinnjackan första gången i år. Härligt. Sen kom Amanda hit en stund, sen skulle hon iväg igen.



I should never think
What's in your heart
What's in our home
So I Won't



Kommentarer
Postat av: Linnea

Never think är så himla fin

2009-03-28 @ 22:11:07
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin