Just live your life

Hej bloggen. Nu var det några dagar sen jag bloggade. Har inte riktigt haft något vettigt att skriva så jag tyckte det var lika bra att vänta. Inte för jag har något jättevettigt att skriva nu, men, aa, haha. De senaste dagarna har iaf varit riktigt bra.

I fredags hade jag SOprov. Och det gick jättebra! Skrev på alla frågor och på de som ger höga poäng skrev jag massor på, så det kändes riktigt bra. Det brukar inte gå bra för mig på SOproven men nu gjorde det det och det tycker jag känns skitkul.
Igår var jag och Amanda ute på en riktig långpromenad. Vi gick i en och en halv timme, till Bockarp. Det ligger lite utanför Mjölby och jag växte i princip upp där. Har haft hästar där i nästan hela mtt liv, fram tills för några år sen. Det var mysigt att vara tillbaka där. Fotade massor, kan visa sen. På kvällen senare hade vi årsmöte i ungdomssektionen i stallet. Jag gick ur, känns rätt skönt faktiskt fast endå lite tråkigt. Sen var det årsmöte med stora styrelsen, mat och disco! Haha sjukt kul var det.

Nu är det dammsuga som gäller. Har stora feta dammsåttor på mitt golv som syns hur tydligt som helst. Senare ska jag förhoppningsvis slinga håret! :)

Pussohej

Kommentarer
Postat av: Rebecka

kul att slinga håret! :)

2009-03-01 @ 16:11:32
URL: http://rebeckq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin