I'm gon take it to the roof

Hej bloggen.
Har inte orkat skriva försän nu.. Men iaf, jag kom hem från landstället i söndags, och då hann jag inte göra så mycket. Igår (måndag) var jag med elvira. På kvällen var vi i Mantorp med alla, som jag inte har träffat sen skolavslutningen så det var kul. :) Sen sov jag hos henne och idag (tisdag) har vi solat och varit ute. Älska vädret! När jag kom hem började jag packa. Nu har jag precis packat fördigt och duschat och så så nu tänkte jag sova. För imorn ska jag till Götebrog och kommer hem på söndag. Bussen går från stationen 7.55 så det blir o gå upp tidigt.

Hörs när jag kommer hem. Puussen ♥

(det här blev nog världens sämsta inlägg känner jag, Men jag är trött och förkyld så jag orkar inte skriva vettigt.)

Kommentarer
Postat av: FEBB

ÅH tack! nej kanske inte.. men vafan kan inte gå utan liksom med det där stora linnet ;P

2009-06-24 @ 01:20:58
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin