Trött, tröttare, jag!

Åh shit jag känner mig typ död. Haha! Är så sjukt trött. Var ju som sagt i V. Harg igår, jag och Madde cyklade dit men vi drog till Andreas direkt där folk från gamla klassen var. Vi åkte moppe massor, badade i Hargssjön, drack lite vin och pilsner, dunka go musik och såg på film. Jag lärde mig köra moppe med! Såndär crossmoppe, med växlar och koppling och skit. Ganska lätt när man väl lärt sig ju. Dock brände jag benet på nåt rör på moppen, så jag har fetaste brännmärket vid knät. Aj.

Vissa somnade och vissa inte, jag låg vaken hela natten för det var typ omöjligt att sova. Fast jag somnade en stund imorse när de andra började kolla på Pocahontas. Vid 10 drog jag, Madde, Loppan och Andreas och badade, och sen cyklade jag och Madde hem til henne och åt frukost. Sen tog jag cykeln hem, och nu har jag både hunnit powernapa, dricka kaffe och käka lunch. Hade tänkt promenera med Amanda nu, men det spöregnade nyss så jag vill inte ut igen. Och så känner jag att jag inte orkar göranånting. Det får nog bli en lugn kväll hemma idag helt enkelt. ♥

-Why can't you see,
 what you´re doing to me?

Kommentarer
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa¨

Nu är det final i veckans blogg!

Kolla om du fick så många röster att du kom till final!

www.klojs.blogg.se

2009-07-15 @ 18:14:47
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin