Vad som än händer, vill jag andas nu

Godmorgon. Idag har jag äntligen sovit ut. Dock har jag varit vaken i nån timma. Helt lagom med sömn inatt tycker jag. Fast jag sitter ändå här och gäspar, och då har jag ändå druckit en fet kopp kaffe nyss..! Men ska hur som helst ta det lugnt nu på förmiddan och städa mitt rum lite, sen ska jag va med Tor tror jag! Blir kul, hihi.

Det blev förresten ingen tripp till Loppan igår, hon kom hem alldeles försent och då orkade jag inte sätta mig på tåget. Så vi tar det någon annan dag. Neej ni, nu ska jag klä på mig och så, sen blir det dammvippen och dammsugarn.. Ble. Just det, ska försöka göra något åt denna fula blogg idag med, en gång för alla liksom (;


Petter - Goda dagars magi

Livet är en komedi för den som tänker,
en tragedi för den som känner.


Kommentarer
Postat av: E

Sant det där faktiskt

"livet är en komedi för den som tänker, en tragedi för den som känner." :)

och svara gärna på dagens fråga i bloggen (:

2009-07-08 @ 14:31:21
URL: http://wenameit.blogg.se/
Postat av: SaraChristina

Hejsan, trevlig blogg! händer idag? =)

2009-07-08 @ 15:25:03
URL: http://sarachristina.webblogg.se/
Postat av: Hanna

hihi, hej snygging, skulle bara säga att det är helt okey att du lånar låten, den är STÖRT bra :)<3!!

2009-07-08 @ 19:49:50
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin