See you never know how, how everything could turn around

I'm home! Iof har jag varit det i några timmar, men jag har ätit och så med. Hittade lite grann iaf på stan. Present till brorsan (skönt, då slipper jag tänka på det mer), sjal, linne, skjorta och shorts med hög midja. Och jag som inte skulle köpa något till mig själv.. Inte lätt inte. Nu ropar mamma att jag ska ta hand om disken. Snäll som jag är, så tänker jag göra det. Hörs sen! ♥


Lil' Wayne - Prom Queen
Udda för att vara Lil. Grym låt dock! =)

Kommentarer
Postat av: Mariama

älskar låten men framförallt videon!

2009-07-13 @ 22:01:22
URL: http://thatismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin