Jag kan inte ro en båt

Blev inget bloggande igår, för tidigt på morgonen åkte jag iväg på en lite halvt spontan semester med Elvira till hennes mormor och morfars landställe i Blåvik. Det var såå mysigt där. Vi åkte ut med en liten rodbåt med motor, och badade mitt ute på Sommen. Jäteskönt vattnet. Sen fick vi inte igång motorn igen, så vi rodde under en brygga/bro (!) och lade till vid en flottebrygga vid en liten sandstrand. Så vi badade där ett tag. Sen rodde vi (Elvira rodde, jag suger på det) iväg med båten igen till båthamnen. Just det, vi hittade en klocka med. Alltså en stor, vi trodde först att det var en gammal kyrkklocka, så vi drog upp den från botten med ett rep. Och drog den bakom båten till bryggan. Elviras mormor kom och kollade på den men hon sa att det inte var nån kyrkklocka. Den var faktiskt väldigt ful.

Idag var det itne så bra väder, men vi cyklade iallafall till färjan som går till Torpön. Typ världens mysigaste ö. Där köpte vi kulglass och sen hoppade vi på färgan igen och cyklade tillbaka till stugan. Vit 20.00 vick vi skjuts till Boxholm där vi tog tåget tillbaka till Mjölby. Nu är jag trött. Ska sova skapligt tidigt ikväll hade jag tänkt. Imorgon ska jag upp tidigt och åka till Linköping med Amanda. Vi är såå shoppingsugna. Haha!

Jag tog förresten en hel del bilder med mobilen igår, så när jag orkat lägga in dem på datorn så kommer det nog bilder och kanske någon film med.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: jag hämtade ett program som gjorde att man lätt kan göra det, dock kommer jag inte ihåg vad det hette :/

2009-07-04 @ 23:55:29
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: h

låter som en spännande dag ;)

2009-07-05 @ 10:19:03
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin