Baby it's heartache on the dancefloor

Nu är jag äntligen hemma. Shit, käns som jag knappt har varit hemma nånting den här veckan! Och det är ju iof nästan sant. Men ja, nu är jag hemma och sitter här i myskläder och tänker inte göra någonting ikväll.

Hos mormor och morfar var det ganska trevligt, dock var vi där i säkert 6 timmar så det blev lite segt och tråkigt. Som tur var fick jag sms hela tiden så jag hade ju något att sysselsätta mig med! När man är där får man alltid fullt med mat, och jag känner att jag åt nog alldeles för mycket igentligen. Middag, glass, glass igen med marränger och jordgubbar, och tillsist tårta. Men, jag och Amanda ska ta tag i våra promenader igen från och med imorgon, så det gör nog inte så mycket. =)

Förresten, glöm inte att rösta på min blogg här! ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Snygg blogg du har :)

2009-07-14 @ 00:11:38
URL: http://emiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin