Punkt.

Nu har jag bestämt mig, jag ska ta en bloggpaus. Sätter liksom punkt för bloggen här och nu, för att ta tag i mitt liv och börja få tid med annat. Jag kan inte fortsätta skriva i bloggen som om jag mår bra, som om allt är som vanligt och som om inget har hänt. Det går bara inte. Sen kommer jag inte ha tid för bloggen i mitt "nya liv". Om en vecka börjar jag NV, vilket betyder att jag kommer ha läxor i princip varje dag, för att nå de målen jag har behöver jag verkligen satsa på skolan. Jag känner också att jag måste börja hjälpa till hemma, jag måste bli en bättre dotter, bättre syster. Jag måste bevisa för min familj att jag är bättre än jag har visat på senaste tiden, jag måste försöka vinna tillbaka det förtroende, som jag har byggt upp de senaste åren, som nu är nere på noll. Jag måste alltså ta tag i mitt liv och har inte tid för någon blogg där jag ändå isåfall måste ljuga om vem jag är och låtsas att allt är bra. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin