I know it's tough, and you can never get enough

Helluu. Skänninge marken var kul, gick med Josse och Sofie, och ett tag två till tjejer som jag inte kommer ihåg vad de hette. Gick förbi ett munkstånd där Elvira och Loppan sålde munkar så jag snacka med dom ett tag. Då kom ellan och mican från min gamla skola förbi med. Trevlans! Senare kom Josses kompis Martin så vi gick med han ett tag, sen skulle alla hem så jag tog bussen hem.

Imorgon ska jag först städa och fixa lite, sen blir det nog Linköping med Amanda. Nu ska jag nog sova, måste börja vända tillbaka dygnet igen ^^








Kommentarer
Postat av: MARIA

fin bild!

2009-08-06 @ 02:29:57
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin