Världens tråkigaste blogg?

Nu har jag inte bloggat på en vecka.. Måste skärpas..
Men jag har faktiskt inte velat blogga för det har varit så fint väder och jag har haft det underbart i solen och med massa fina vänner.
Har till och med fått en liten bränna, inte illa va? :)

Stockholm var iaf helnice! Shoppade lite, hittade inte så mycket men lite baskläder vart det iaf, och gick på muséer och riksdan och Buddy Holly musikalen med Brolle! Han var grym.

Sen måste jag berätta om i måndags också. Först åkte jag, Linda och Nea hem till Madde som bor mitt ute i ingenstans i Västra Harg. Jättemysig gård bor hon på. Vi red deras pensionerade dressyrhäst Nessla, och hon var helt underbar.. Jag blev alldeles lyrisk haha. Sen åkte alla dom + Loppan hem til mig och vi lagade tacos och hade tv-spelsturnering. JAg vann såklart. (hehe) och sen såg vi lite filmer fram tills tre på natten ungefär. Jättekul dag var det, tack för det honeys!

Tjuuuupp nu kommer mamma hem, hon har varit i Amsterdam sen i fredags!


Just det, färgat håret har jag hunnit med också. Blonda slingor. Dom vart skitsnygga.
Fast inte lika snygga som "badmössan"! (;

Kommentarer
Postat av: FEBB

Äh ibland har man inte suget att blogga! Gör det för du tkr det är kul, då får man läsare sen! :)



åh hoppas håret blir bra också, kan du inte visa sen hur det blev om du orkar? <3



och haha, neeej! en gud, tack du ;P bara så jag är.. hah

2009-04-08 @ 23:24:27
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin