Skoltrött

åh, jag skulle vilja sova  eller typ ligga i koma hela april o maj och sen vakna upp precis innan skolavslutningen..

Fan va skönt det skulle vara. Jag är så sjukt skoltrött och har ont i magen och huvet varje dag. Iof har vi ju bara gått två dagar efter lovet, men det känns som vi aldrig hade nåt lov typ, eller nåt. Sjukt.

Jag har klippt mig idag. Det vart asabra. :) Fast lite kortare fast det växer så fort mitt hår så det har nog snart växt ut igen.

Intressant inlägg, jag vet.


ett år sen, blond..
tja.

Kommentarer
Postat av: Mino

Hej!

Allt väl?

2009-04-15 @ 20:14:10
URL: http://manreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin