Nananaaaaa

Orkade inte blogga igår, men gör det nu istället. Åh jag hade jätteunderbar dag igår :)
Först skolan då, sen mådde jag inte bra så jag skulle gå hem innan kören, men sen mådde inte Madde bra heller så hon skulle med hem, och hon var tvungen att åka till sin farmor i Mjölby för hon kunde inte komma hem så jag följde med till hennes farmor. Åh hon var jättemysig haha! Plus att hon känner min mamma och mormor jättebra, så hon prata massa om dom haha. Vi satt iaf på hennes balkong och sola och prata och hade mysigt.

Sen gick vi hem till mig och sen åkte jag med pappa till Ica och köpte fika till cafét på musikskolan, sen hade vi spelning med massa blåsinstrument och slagverk, det var skitcoolt. Världens jävla drag kan jag lova.

Och om sju veckor (?) är det sommarlov. daaaaaaaaamn jag längtar.

- Like the clouds, you drift me away, far away.

Kommentarer
Postat av: linnea

åh jag längtar också massa till sommarlovet! men vem gör inte det? ;) :D

2009-04-18 @ 14:13:20
URL: http://dendaralinnea.devote.se
Postat av: Sandra Tjulin

fin blogg :)



kolla in dagens sötnos i min blogg! http://sandratjulins.blogg.se/2009/april/robert-pattinson-1.html#comment

2009-04-18 @ 15:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin