Glasögonorm..?

Hej bloggen. 
Nu var det snart en vecka sen jag bloggade.. Men jag har har varken haft tid eller ork eller lust. Jag är jättejättejättejätte skoltrött och allmänt trött i huvet. Imorrn sätts betygen så jag har behövt plugga in i det sista.

Men iallafal, såhär såg förra veckan ut för mig: (försöker komma ihåg så bra jag kan)
Måndag: Efter skolan var jag jättehurtig och efter en powernap i solen cyklade jag till Madde som bor i Västra Harg, 1,5 mil från Mjölby.
Tisdag: Minns inte.. Eller jo! Magnus Samuelsson, världens starkaste man, kom till macken så jag och Alex titta på han.
Onsdag: Tog spruta mot fästingsjukdom. Ridning på kvällen.
Torsdag: Nu kommer jag faktiskt inte ihåg.
Fredag: Hade sovmorgon och gick halva dan i skolan. Åkte till Öööland!
Lördag: Årets första dopp, i havet 2 gånger. Snorkallt :)
Söndag: Åkte hem från Öland. Sen åkte vi till mormor och fira henne på morsdag, stekte i kvällssolen!

Så såg veckan ut. Gjorde ganska mycket endå. Och idag var ajg jättetrött i skolan och försov mig så jag missade tåget och kom 20 min försent. Hade redovisning i Engelska och So, var ganska oförberedd. Och på jumpan körde vi rugby utomhus. Svettigt värre. Efter skolan åkte jag och mamma till optikern, för vi har misstänkt att jag har synfel. Och jo, det hade jag. Så nu håller jag på att välja ut ett par glasögon!! Och linser sk jag få med. Fan va läskigt. Men skönt att jag kan göra nånting åt min konstanta huvudverk nu iallafall. Förhoppningsvis försvinner den ju när jag får glasögonen. :)

Långt inlägg. Nu ska jag se på någon bra film innan jag sover. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin