Go crazy, face it

Tjena.
Allt väl? Med mig är det toppen, lite trött bara men, som vanligt då..
Vaknade vid elva-tolv, och gick ut o gick med Amanda i en timme. Det var skönt. Hade jag inte vart ute, så hade jag nog vart ännu segare nu, så det var bra att hon tvinga ut mig. Idag har jag annars inga planer. Måste försöka plugga lite.

Han aldrig blgga igår, hann faktiskt inte ens sätta på datorn.
Men jag var i skolan iaf först, gjorde matteprov som gick ganska bra. Fick tillbaka ett geografiprov och fysikprov, ich fick VG på båda! Är jättenöjd. Sen när jag kom hem la jag mig framför tv:n och sov i nån timme. Sen gick jag som vanligt ut med Mandus. Sen åkte jag till ridskolan och red, och det gick så jävla bra! Shit, asså, jag vet inte om det nånsin har gått så bra, haha. Och hästen som jag red var helt underbar igår. Aa, sen tog jag tåget till Mantorp och var ute med folket. Det var ganska tråkigt faktiskt. Fast jag och Alex hade ju kul i skåpet, INTE ;) Sen tog jag sista tåget hem och såg på The Hills och sen Step Up för kanske 20:e gången.

Intressant inlägg, yes man.

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha antons hus då ;D när vi gömde oss i köket xD

2009-05-21 @ 22:53:17
URL: http://alexandrallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin