I sommarstugan..

Hej bloggen.
Allt bra? Här är det skitbra. Är i stugan och bara tar det lugnt.
Det är liksom som en ö, ganska stor då, med östersjön på alla sidor och stränder överallt, jättenice. Och vädret är helt uuuunderbart! Sol och jättevarmt. Jag har solat hela dagen, promenerat längs stranden och dunkat Akon i hörlurarna, och nu kom jag nyss in från jogging med brorsan och kusinen. Haha jävlar vilket tempo dom hade, fast jag hängde med riktigt länge.. :P

Imorgon ska vi käka påskmiddag med faster, hennes man och min kusin. Måla ägg och sånt, hihi :) Och massa påskägg har jag fått med, inte bra.. Men det kompenseras med många promenader varje dag.

Nu: maat!

Bye, cya.


Bild från Oknö sommarn för tre år sen. Jag och syrran.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kika in hos den vackra nya bloggerskan ! www.dreamdoll.blogg.se

2009-04-15 @ 11:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin