I'mma shine, I'm gonna make it (varning för skryt)

Jag är så jävla bra.

  • Labbrapporten är färdig.
  • Fick 3a på första labrapporten. Högsta betyg. Okej, 2a för den ej var inlämnad i tid, hade jag lämnat in den i tid hade jag fått 3a.
  • Jag har pluggat grymt bra den här veckan. Fatta, två labrapporter på en vecka, plus massa läxor. Inte illa.
  • Jag skriver i punktform. Varför..?

Jag tycker jag har gjort mig förtjänt av att få skryta lite idag. Faktiskt. Men nu ska jag sova. Bara imorgon kvar, sen äntligen helg och imorgon kommer Daniel hem till mig tror jag. Mys.

Youngbloodz - I'mma Shine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin