Hon är disco bowling kuuuung ..

 .. Hon får alla käglor att falla! ;)
Hört låten? Det är Mojje som sjunger den.. Haha.

Idag var vi i Motala på friluftsdag. Vi körde bowling! Fast vi var igentligen där för att orientera, och det gjorde vi, och det gick skitbra för mig! Hann med två banor :) Sen körde vi som sagt bowling! Det var skitkul tycker jag, gjorde flera strikar, och vann sista omgången mot Alex och Elvira. Gött. Men jag har sjukt ont i fötterna nu. Och imorgon är det bal :S Eller danstävling/uppvisning är det igentligen, men det känns som bal, och jag är rätt nervös faktiskt! Men jag säger som alla säger jämt; det går nog bra.. Höhö.
Jaja, nu ska jag sova snart . Puss!

Kul att man existerar med...

Kommentarer
Postat av: frida

haha jag har varit i motala en gång i hela mitt liv och då bowlade jag också xD ! (Y)

lycka till på danstävlingen :)

2009-05-13 @ 23:17:05
URL: http://ifyoucantmakeitfakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin