rubrik?

Godmorgon!
Igår kväll åkte jag till Mantorp och träffade folket, vi hade filmkväll hos Anton. Och så var vi ute en sväng, och träffa några på moppe. Fast mest såg vi på film. Mys. Vi skulle haft Harry Pottermaraton och sett alla fem filmerna, men dom hade dem bara på VHS så det tjöt om filmen och var jättedåligt ljud så vi orkade inte se dom. Det vart två skitdåliga filmer istället. Hehe. Jag är astrött nu.. Vi gick upp vid 10 och gick till macken och köpte frukost, och nu är Elvira, jag och Made hos Elvira. Ska ut snart tror jag..

Tråkigt inlägg, men jaja jag är trött (;

Och jag kan fortfarande inte ladda upp bilder.

Kommentarer
Postat av: frida

alla mackar har bäst frukost i världen! >.<

2009-05-12 @ 09:48:19
URL: http://ifyoucantmakeitfakeit.blogg.se/
Postat av: frida

haha klart dom är bäst.

föresten dedär med bilden. försökt med att gör dom i ett annat format eller nått sånt . det brukar funka för mig

2009-05-12 @ 22:25:05
URL: http://ifyoucantmakeitfakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin