There's just too much that time cannot erase

Hej där.
söndag idag, och jag är riktigt utvilad.
Fast endå inte, jag har inte kunnat sova alls mycket de senaste nätterna. Men endå känner jag mig mer utvilad än jag gjort på länge. Hm, konstigt.

Igår var jag med tjejerna från ungdomssektionen och åt på Zebban. Mycket mysigt! God mat och ännu godare efterrätt. Och massa flumm, som vanligt när man är med dom!

Idag har jag bara läst. New Moon, eller, När jag hör din röst, som den heter på svenska. Började i den igår och har kanske 10 sidor kvar. Jag är helt såld på Twilight. Jag som aldrig läser, och nu läser jag flera timmar i sträck! Och så är jag nog olyckligt kär i Edward Cullen, trots att han bara är påhittad. Nej, jag är inte normal. Eller också är det Rob Pattinsson jag är kär i, för han är ju jävligt snygg. Nej jag vet itne. Men jag längtar iaf tills New Moon är färdiginspelad och kommer ut på bio, jag, Linnea och Madde ska lätt se premiären!



Kolla på den. Och lyssna på texten. Den låten passar så himla bra. Och inga av klippen i trailern är från filmen, men den är endå så himla bra. Och jag gråter när jag ser den.

Nej nu vart det för långt och jobbigt inlägg det här. Men jaja.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin