Sjuk

Hej bloggen.
Idag är jag sjuk. Ganska skönt måste jag säga.
Sov till tolv ungefär, sen låg jag och läste Om jag kunde drömma (Twilight-boken) i en timme drygt. Och jag älskar den! Och filmen blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser den, eftersom efter att ha läst boken vet man mer hur de känner för varandra och så.
Men iallafall.
Min vecka har varit lugn. Inga prov, nästan inga läxor. Har inte gjort alltför mycket efter skolan och har sovit mycket. Trots det mådde jag kass igår. Hade ont i magen, ont i huvet, var trött och hängig och tjurig mot alla. Så jag tyckte det var bäst att stanna hemma idag.

Ska nog värma lite kycklingwok till lunch.. Mumsss :)
Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Leia

Är det bättre med dig nu då?

2009-03-15 @ 00:52:31
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin