Memories gone, I'm falling behind

Hej bloggen. Yepp , jag lever. Nerå, men jag har inte orkat skriva på några dagar bara.. I måndags fyllde jag hur som helst 16 år och då hade vi lite gäster! Fick inte så mycket, men en ny mobil bla. I tisdags tog jag det bara lugnt, var ute på promenad med Amanda och städade hos farfar. Igår låg jag ute och solade hela förmiddan, sen kom Elvira till mig! Vi var i stallet för jag hade ridlektion, sen såg vi på Sagan om de två tornen. Vi såg Sagan om ringen (den första) i fredags hos Linnea, och igår ville vi se på den andra. Dom är asbra :) Hur som helst, Elvira sov hos mig tils idag och hon åkte hem för nån timme sen. Nu håller jag på och packar för vi ska åka till landstället sen. Igentligen vill jag verkligen åka dit för det är så himla skönt att komma dit, men jag missar festen hos Loppan imorn och jag är så jävla festsugen.. Och nu när en av mina bästa kompisar har hemmafest så kan jag inte komma. Fan. Men jag ska ha kul ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin