These tears got me searching for an inner tube

Hej bloggeeen! Idag har jag varit i stan med Loppan sötnosen. Det var såå mys. Och vi hittade såå mycket, haha. Jag shoppade ju en hel del häromdan och hade igentligen inte tänkt köpa någor idag, men jag hittade så mycket på rean så jag var tvungen! Köpte hur som helst bla. ljusa jeansshorts (äntligen!), massa linnen, lång skjorta och ett midjebälte. Allt var det rea på. Hur nice? :)

Nu väntar jag på att Loppan ska smsa att hon är färdig i stallet, för då ska jag ta tåget till henne. Vi pratade om att vi ska baka chokladbollar och se på film. Det blir bra. Slänger in en otroligt ointressant dagens också:

Idag hade jag jeans på mig för första gången på jag vet inte hur länge! Så ni vet ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

fin trja, vart är den ifrån

2009-07-08 @ 14:45:30
URL: http://prinsessaigefle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin