Chema

Haha spännande, så här kommer mitt chema se ut första terminen på NV.. Många lektioner, men härligt med sovmorgon på måndagar iaf! =)

Jag skulle visst inte träffa Madde ikväll.. Och kommer nog inte träffa henne på 1-2 veckor till för hon ska vara ledare på ett ridläger. :( Gah, sommarlov är jobbigt ibland. Det blir nog film med Mammi ilväll istället, jag vill bara va hemma nu. För imorgon åker vi till Loftahammar till några vänners sommarstuga och stannar en natt. Det blir nog kul, trots att jag bara vill ta det lugnt!

Kommentarer
Postat av: Mican :)

På vilken skolan ska du gå:)??

2009-07-28 @ 23:12:34
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: Mican :)

okej, samma fast barn och fritid ;)

2009-07-28 @ 23:38:00
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej gumman! Hoppas du får det jättebra var du än är! :D saknar dig och vi får höras innan vi ses :P kram

2009-07-29 @ 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin