You had me at hello.

Hallååå där.
Lov är nice. Suppernice. Dagen och natten har tillbringats med Amandapandadaada. Sov hos henne. Och innan jag kom dit var jag i stora staden Norrköping och shoppade som bara den, åt på Tacobar och tjöt ihjäl mig till filmen I taket lyser stjärnorna. bleeeh vad sorglig den var. Fast bra, men när en film är minsta lilla sorglig gråter jag floder så då kan ni ju fatta hur mkt jag grät till den liksom.. Jag och Amanda har iaf haft supertråkigt idag. Fast det har ju vart kul o leka med henne, men vi har inte gjort ett skit. Eller jo, käkat pannkakor och spelat nåt ganska tråkigt spel på hamsterpaj. Men hur kul är det igentligen? Och snart är lovet slut, och jag har inte gjort nåt känns det som. -_-

Nehej ni, vilket roligt inlägg det här vart då.. Inte. Men det är baraför jag har så tråkigt. Hejdå.


Beyonce ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

fin låt :)

2009-02-23 @ 16:34:32
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: ELISE

gud vilken härlig låt.

2009-02-28 @ 14:55:40
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin