I'm your biggest fan ..

Kom hem från Josse för några timmar sen. Vi har mest sett på film idag, först såg vi Horton haha, den va lite rolig. Sen såg vi If Only.. Och jag tjöt ju som fan. Sorgliga filmer klarar inte jag! Fast det är de bästa ändå.. Hehe. Kul hade vi iaf!

När jag kom hem käka jag lite snabbt med familjen sen mötte jag upp Amanda som jag inte träffat på några veckor. Vi var ute och gick en sväng, sen gick vi hem till mig och gjorde ingenting. Hon drog hem nyss och nu gör jag absolut ingenting. Ska försöka komma i säng skapligt ikväll, för imorgon blir det Skge marken med Josse och förhoppningsvis Hanna med. Kul! ♥

.. I'll follow you until you love me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin