tröööööött.

Hej där. Jag är sjukt trött idag så det finns inte! Och ändå tog jag en nap förut när jag kom hem.. Jaja, jag har ju faktiskt inte sovit så himla mycket i helgen.

Men iaf igår då, jag sov hos Amanda och sen åkte vi till Tornby och shoppa lite. Jag hitta några tröjor, smink, smycken och en sjal. Ååh hon köpte skitsnygg skinnjacka och jeansjacka.. Fett avis (; aa sen stängde allt redan vid fem så då drog vi hem, och jag gick och la mig tidigt igår kväll.

Just det! Måste skryta lite bara.. Vi gjorde Nationellt proiv i franska i fredags, hörförståelsen.. Och jag fick mvg! Haha jag är så jäävla glad! Det var så sjukt länge sen jag fick mvg på nåt så det kändes skitskönt! :)

Haha nog med skryt, nu ska jag duscha och sen plugga lite fysik. Hörs. Tja.


<- amanda, jag ->

Kommentarer
Postat av: Moni

fin naturbild :) hoppas du får en forsatt bra vecka :)

2009-04-22 @ 12:57:49
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloggping Allmänt
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se



bloglovin